Privacy

Beste ouders,
Gelieve hier rekening mee te houden:
Alle informatie op deze site, in welke vorm ook, is eigendom van VBS Otegem. Niets mag worden gebruikt, voor welk doel ook,
zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de school.
Dank u.

vrijdag 4 september 2015

Kennismaking met het 5e leerjaar (deel 2)

Hallo ik ben Thimo.
Ik ben 10 jaar .
Mijn huisdier is een hond (smurfy).
Mijn favoriete vak is Frans,  rekenen is ook tof.
Ik haat ruzie.
Mijn hobby is voetbal .


Hallo ik ben Sharon Casteele ,
Ik doe judo, dat is mijn sport.
Ik ben 10 jaar en ik zit in het 5 de  leerjaar.
Mijn lievelingsvak is Frans.
Ik heb een grote broer die zit in het 3e middelbaar.
Ik ga graag naar de Ardennen.
Ik lees graag dikke boeken van alles.
Ik maak niet zo graag ruzie.
Ik eet graag spaghetti.
Ik doe graag tikker .













Hallo ik ben LIAM DESCHAMPS.
IK BEN GEBOREN IN 2005.
Ik ben 10 jaar.
IK WOON IN Otegem.
IK VOETBAL SUPER GRAAG.
IK BEN EEN VERDEDIGER.
MIJN LIEVELINGSeten is
mosselen en frieten.
En ik doe ook muziek.
Ik doe slagwerk.
Mijn juf noemt Patricia.
Ik lees veel Geronimo Stilton.







Hallo ik ben Marie Himpens .
Ik zit in het 5de leerjaar en ben 9 jaar.
Mijn juffen noemen Patricia en Nathalie.
Mijn lievelingsvakken zijn Frans en rekenen .
Ik hou van mijn familie en ik heb een klein broertje die in de  2de kleuterklas zit.
Mijn lievelingskleuren zijn paars en roze .  
Ik heb heel veel huisdieren.
Mijn lievelingseten is spaghetti.
IK HAAT RUZIE!!
GROETJES MARIE


Hallo ik ben Nova .
Ik ben 10 jaar .
Ik zit in het 5e leerjaar.
Mijn juf is juf Patricia.
Ik doe muziekles, ik speel piano.
Ik speel heel graag met mijn hond.
Ik ben op reis geweest  naar Frankrijk, het was SUPER LEUK..
Mijn  lievelingseten is een schotel met wortel.
Mijn lievelingsdier is een uil.
En mijn lievelingskleur is roze.
Ik haat RUZIE maken .
Mijn lievelingsmuziek is van Ariana Grande.